ØIF´s venner

ØIF’s Venner er en støtteforening til Ølgod Idrætsforening Foreningen blev stiftet den 20/9 1978

Foreningens formål er ved udlejning af telte eller på anden måde at virke til støtte til Ø.I.F. Foreningen ledes af en 5 mands bestyrelse. Derud over er der en kops af frivillige medlemmer der hjælper med at stille telte op.

Alle som har interesse i at støtte ØIF, kan optages som medlem af ØIF’s Venner Der udloddes løbende hvert år penge til ungdomsarbejde i ØIF såsom træneuddannelse, rekvisitter, m.m. dette foregår efter ansøgning fra de enkelte afdelinger i ØIF Ligeledes stiller vi vores telt til rådighed uden vederlag til aktiviteter hvor ØIF medvirker, såsom byfest, fodboldskole m.m.

Når telte ikke skal bruges i foreningsregi (ØIF) er vores formål at leje teltet ud så der kan komme penge ind til ungdomsarbejde i ØIF.